Amphion

Kdo jsme?

Profil společnosti

Dvacet let zkušeností a odhodlání

Společnost Amphion Loudspeakers Ltd. byla založena v roce 1998. Navrhujeme a vyrábíme reprosoustavy, které se vyznačují poctivou a věrnou reprodukcí zvuku. Precizní integrace ovladačů zajišťuje dokonalý zvuk a fázovou koherenci světové třídy. Technologie řízeného rozptylu pomáhá dosáhnout stabilnějších výsledků v rámci různých akustických vlastností místnosti.

Všechny produkty jsou vyráběny ručně ve Finsku (zesilovače Amphion jsou montovány ve Finsku) s cílem zajistit trvalou kvalitu poslechu.

 

Ručně vyráběné ve Finsku

Vytrvalost díky kvalitě

Obklopeni krásnou finskou přírodou navrhujeme a stavíme reprosoustavy. Synergie
odbornosti a řemeslného zpracování vede k vysoce kvalitním a trvanlivým výrobkům. Díky naší posedlosti detailem a špičkové povrchové úpravě reprosoustav jsou naše produkty velmi žádané.

Značka původu

Společnosti Amphion Loudspeakers Ltd. je uděleno právo používat finskou vlajku jako značku a symbol původu. Tato značka je udělena finským organizacím, které vyrábějí své výrobky ve Finsku s minimálním domácím podílem 50 procent.

Tým

 Anssi Hyvönen

Anssi Hyvönen

Zakladatel, generální ředitel (CEO)

„Zvuk je jedním z nejkrásnějších a nejzajímavějších aspektů lidského života.“ Snaha to pochopit je mou celoživotní cestou. To, jak věci zní, je přirozeně důležité, ale hlavní otázkou je – pokračuji
a ptát se sám sebe: „Jaké pocity ve mě vyvolávají?“ Naším úkolem jako výrobce reprosoustav je otevřít velké, čisté okno pro hudbu a umožnit zákazníkovi prožít hudbu intimním a procítěným způsobem bez ohledu na své okolí. Cílem je přijít s čistou, vysoce transparentní reprosoustavou, která zmizí a zanechá jen hudbu.

Je velmi ponižující, že někteří z nejlepších světových zvukových inženýrů si i nadále vybírají naše produkty, aby rozvinuli svá kouzla. Od svých 14 let jsem chtěl slyšet, co při mixu a masteringu slyší inženýři zvuku. Ten sen se mi splnil. Není nic lepšího, než to sdílet s ostatními.“

Mika Mäntynen

Mika Mäntynen

Production Expert

„Jsem tady od začátku a postavil první reproduktorové kabinety.“ Hudba byla důležitou součástí mého života a Amphion má pro mě velký význam, pro možnost vytvářet zvuk, který je snadné si užívat. Malý tým těch správných lidí dělá práci v Amphionu snadnou a naplňující. “

 

Michael J. Di Stasio

Michael J. Di Stasio

Zástupce pro Asii a Pacifickou oblast

„Jako akademik, hudebník, producent a mezinárodní konzultant, je v megalopoli Tokiu mojí rolí získávat, zapojovat a řídit trhy v severovýchodní a jihovýchodní Asii, Oceánii, na Indickém subkontinentu a na Středním východě. Rozvoj obchodní důvěry, uznání značky a důvěry v produkt je v této části světa mnohem snazší, jelikož se naše „krásně čestná“ mantra dokonale shoduje s požadavky našeho koncového uživatele.

Upřímně řečeno, je to upřímně krásné.“

Martin Kantola

Martin Kantola

Product Designer

„Mým úkolem je pro Amphion rozvíjet nové nápady a to, co dělá mou práci tak naplňující, jsou hlavně tři věci.“ Za prvé jsme se dozvěděli, že je třeba pokrýt nový prostor, který nám umožní se ještě hlouběji ponořit do hudby samotné, než bylo dříve možné. Zadruhé jsem velmi šťastný, že jsem se mohl ponořit do těchto vzrušujících objevů jako součást pracovitého, odvážného a ambiciózního malého týmu. Za třetí jsem si uvědomil, že naše úsilí umožňuje lidem na celém světě vytvářet a užívat si hudbu zcela novým způsobem.“

Olli Julkunen

Olli Julkunen

Production Expert

„V Amphionu pracuji od února 2015. Mým úkolem je hlavně montáž našich zesilovačů. Vždy jsem se zajímal o audio systémy a reprosoustavy, od dětství jsem je stavěl a opravoval. Když jsem dostal příležitost pracovat pro Amphion, byl jsem nadšený. Rád pracuji pro tuto společnost nejen kvůli příjemné atmosféře, kterou tady máme… mohu hrdě stát za produkty, které vyrábíme. “

Julian Hyvönen

Julian Hyvönen

Marketing a prodej

„Amphiony používám celý život, vyrůstal jsem s nimi.“ Začal jsem pracovat v továrně

na ruční pletení kabelů, když mi bylo 14 let, byla to moje letní brigáda. Nyní, o několik let později, dělám to nejlepší co mohu pro propagaci, budování značky a péči o naše současné i budoucí zákazníky. Cítím, že lidé přicházejí o to, čím může hudba být. Chci, aby lidé prožívali hudbu stejně jako já po celý svůj život, nejen jako zvuk, ale jako emoci. Jsem hrdý na to, že pracuji pro tuto společnost a mohu prohloubit své znalosti, abych mohl vytvářet povědomí o kráse hudby, dokud to jen půjde.“